Ik kan het ook eindelijk zeggen: ik ben over naar havo 5! Het was nog voor een paar dagen onduidelijk omdat de lerarenvergaderingen nog plaats moesten vinden. Maar na een stressvolle periode kan ik zeggen dat ik over ben! Ik ben onwijs blij en gelukkig, want een jaar blijven zitten zou ik niet trekken. Morgen moet ik alleen nog mijn rapport ophalen en dan heb ik officieel vakantie.



Verder heb ik het de afgelopen twee weken onwijs leuk gehad met vriendinnen, ik was eigenlijk amper thuis omdat ik het zo leuk had. Nu komt er eigenlijk een wat rustigere periode aan, en aan de ene kant vind ik dit fijn, maar aan de andere kant ga ik mijzelf dan onwijs vervelen.

Ook ben ik echt in geldnood, en vanmiddag hoorde ik dus dat ik was aangenomen maar ze mij niet te pakken konden krijgen :( Ik had dus op dit moment gewoon een baan kunnen hebben, en ik heb het voor de rest echt OVERAL geprobeerd. Ik ben ook 15 jaar, en meestal moet je minimaal een jaartje  ouder zijn.

Mijn vakantiebestemming dit jaar is trouwens Spanje, een land waar ik niet vaak naartoe ga. Daarom ben ik dus ook erg benieuwd hoe het daar is en wat ik kan verwachten. Ik zit met mijn gezin in een prive huisje met een eigen zwembad (waar ik onwijs blij mee ben).

Dit was een update over mijn zomervakantie tot nu toe, laat me weten in de comments hoe jouw zomervakantie er tot dusver uitziet.

xoxo,

Fleur

5HAVO here we come!

Posted on

vrijdag 10 juli 2015

Category

,

Leave a Reply