Ik schaam me diep dat ik twee maanden afwezig ben geweest. Mijn laatste blogpost ging over het aantal feestjes dat ik had, en dat Ronnie Flex zou komen. Ik postte daarbij een foto van Gossip Girl, omdat ik de serie toen voor de derde keer keek. Inmiddels heb ik nog meer feestjes, heb ik Ronnie Flex nog een keer gezien, en kijk ik Gossip Girl voor de vierde keer. Dat zegt denk ik wel genoeg. Ik heb al die tijd geen laptop gehad, want mijn Dell was kapot. Inmiddels heb ik een MacBook, die ik pas een uur in mijn bezit heb, maar nu al vol op aan het gebruiken ben. Ik kan dus nu ein-de-lijk na la die tijd weer rustig bloggen, en het belangrijkste, video's bewerken! Ik heb tot 24 juni toetsweek, en dan ben ik weer volop actief. Ik ben echt toe aan een nieuwe start en ik ga weer heerlijk bloggen. I am glad to be back <3 No if you will excuse me, ik heb een toetsweek om te leren.

xoxo,

Gossip Girl
Fleur

I'm back!

Posted on

donderdag 18 juni 2015

Category

Leave a Reply