Ik ben niet echt een persoon die elk weekend uitgaat. Je haar verbranden, vijf euro betalen voor een drankje en met een piep in je oor naar huis gaan? Don't get me wrong, ik hou heel erg van een feestje op z'n tijd, maar elk weekend? No thanks. Oké, de laatste tijd misschien wel. Maar er waren zo ontvettend leuke feestjes de afgelopen tijd. Twee weken geleden hockeyfeest, een week geleden Cho en Ronnie Flex, en deze week weer Ronnie Flex.



Ik weet niet wat het is, maar er zijn ontzettend leuke feestjes de afgelopen tijd. Maar het feest waar ik het meeste naar uit heb gekeken is zeker die van aankomende vrijdag. Sinds de 2e klas heb ik al een kleine verslaving aan de muziek van Ronnie Flex, ook al was het toendertijd textueel gezien nogal oppervlakkig.

Hij kwam later ook voor in de vlogs van Monica Geuze en meestal vond ik vlogs waar hij in voorkwam wel het leukste. Ik vond zijn music een beetje oppervlakkig, tot dat zijn album eind vorig jaar uitkwam, waar ik heel erg van hield en stiekem toch wel een beetje leuk vond. Eigenlijk kan ik elk willekeurig nummer wel meezingen.

Maar dat is het ergste nog niet. Het album New Wave van verschillende Nederlandse rappers/hip-hop artiesten is deze maand uitgekomen. Ik vond Liegen Voor De Rechter best wel leuk, ook al vind ik Lil Kleine nog steeds een onwijs vervelende stem hebben. Maar nu. Zijn nieuwe single Zeg Dat Niet is echt, ugh. Ik heb hem non-stop op repeat staan. Luister zelf maar.

Nu ga ik weer lekker verder naar zijn nieuwe single luisteren en kaartjes bestellen voor vrijdag. Tot de volgende keer. Groetekessss

Fleur

Feestjes en Ronnie Flex

Posted on

donderdag 16 april 2015

Category

,

,

,

Leave a Reply