Ik wil ZO graag in een grote stad wonen. Ik val maar gelijk met de deur in huis. In het buitenland wonen en verschillende culturen ontdekken en nieuwe mensen ontmoeten. Naar kleine cafeetjes toegaan en daar een heerlijke koffie bestellen en daar werken. Een klein appartement/studio huren in het centrum en kunnen gaan en staan waar ik wil. Het inrichten, het gezellig maken en just living the city life. 


Ik wil tijdens mijn studiejaren sowieso in Utrecht of Amsterdam wonen, en het liefst ook een jaartje in het buitenland. Ik wil gewoon weg van waar ik nu ben. Wat ik nu doe. Havo afronden en gewoon weg van alles en iedereen. Voor degen die het willen weten, ik ga de studie Communication and Multimedia Design doen. Op het moment zit ik nu nog in havo 4, maar het duurt niet heel lang meer voordat ik mijn PWS al moet afronden en examens moet gaan doen. Een spannende gedachte, maar ik ben toe aan avontuur en iets nieuws.

Ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt en mijn dromen gedachtes te delen met jullie. Ik wil er graag op uit en jullie samen meenemen in mijn weg naar... ik weet niet. Studie? Eigen appartement? Een succesvolle blog? Ik zie wel.

Very much kisses and love

Fleur

Vooruitstrevende plannen

Posted on

maandag 30 maart 2015

Leave a Reply