Hi lovelies,

Aangezien het nieuwe jaar is begonnen en ik al tegen een paar leuke items ben aangelopen die ik graag zou willen hebben, heb ik voor mezelf (en natuurlijk voor jullie), een wishlist samengesteld. Wat een naar woord 'wishlist', ik heb het nou al meerdere keren als 'wishlisHt' geschreven. Anyways, ik ga binnenkort dus weer naar London met school, and I'm having big plans baby. Ik ben al aan het 'sparen' -een poging tot-, en ik ben van plan om lekker veel buitenlandse make up te kopen. En in het bijzonder make up die niet of nauwelijks te verkrijgen is in ons koude kikkerlandje.

Vertel me wat er op jouw wishlist staat en misschien kan ik de mijne dan nog groter maken. Want ja ik heb natuurlijk veel te weinig make up. Ukrum. Thanks for reading, adiosss.


xoxo

Fleur

Wishlist 2015

Posted on

maandag 16 februari 2015

Leave a Reply