Op het moment dat ik dit schrijf zit ik in een heel erg gezellig café/restaurant. Het is zondag en ik heb een turbulente maar vooral bomvolle toetsweek achter de rug. Sinds ik op de havo zit ben ik veel relaxter en ben ik veel minder gespannen. Totdat de week der weken eraan kwam: toetsweek. Ik had dit nog nooit eerder meegemaakt maar ik weet zeker dat ik het volgende keer anders ga doen. Daarmee bedoel ik vooral dat ik eerder ga leren, want een dag van tevoren is niet echt optimaal, wel efficiënt.



Ik besef steeds meer dat school vroeger echt het énige was wat ik deed. Ik stond op, leerde nog even voor school, ging naar school en daarna maakte ik wéér huiswerk. Nu probeer vrij tijd goed te combineren met school. Ik moet huiswerk maken en leren, maar ook afspreken met vriendinnen en tijd voor mijzelf hebben. Dat is iets wat dit jaar veel beter gaat.

Ook heb ik het bloggen echt onwijs gemist. Maar toch ik wil mezelf niet dwingen tot dingen waar ik geen zin in heb. Fleur Fashionista zal zeker nog lang vol staan met artikelen maar ze worden wat persoonlijker en wat minder beauty, wel kan je nog regelmatig reviews verwachten. Waarom ik dit doe is omdat ik niet alleen alle leuke dingen in mijn leven wil delen, zo lijkt het alsof ik een perfect leven heb. Dat is niet zo. Ik heb ook zo mijn struggles en onzekerheden en ga proberen deze met jullie te delen en daardoor kan ik jullie misschien ook helpen.

Ook heb ik een paar leuke nieuwtjes! Ik krijg namelijk vanavond mijn nieuwe iPhone! Finally. Mijn iPhone verhaal is nogal ingewikkeld maar ik had eerst een 4, toen een 5, en nu weer een 4. Vanavond tussen half 9 en half 10 word de iPhone 5C in het wit geleverd. It is gonna be sooo pretty. Ik kijk hier echt naar uit!

Verder ga ik vanavond ook naar nagelsalon Rusty Nail om te kijken hoe wij kunnen samenwerken op het gebied van social media. Dus binnenkort kunnen jullie artikelen en video's verwachten wat betreft nagelverzorging en nagels lakken. En ook ga ik samenwerken met BlingMe, de beheerste van deze webshop heeft contact met mij opgenomen, en ze heeft gisteren een pakketje naar me opgestuurd! Spannend :)

xoxo

Fleur 

Toetsweek en iPhones

Posted on

woensdag 11 februari 2015

Leave a Reply