Zoals sommige van jullie weten ben ik van VWO naar HAVO gezakt, daarom ben ik ook meer dan een half jaar gestopt met mijn YouTube en site, ik voelde me erg behoorlijk rot over. VWO duurt zes jaar en HAVO vijf jaar, mijn eindexamen was dus in een klap veel vroeger dat geplant. Maar nu ik weer mijn plek heb gevonden en me eindelijk weer goed voel, heb ik mijn leven opgepakt en ga ik verder. Ik weet wat ik later wil doen, en heb een duidelijk doel voor ogen. Daarom wil ik jullie inspireren omdat wat er ook gebeurd, het echt altijd goed komt en het beter word.

In mijn geval gaat het dus over school. Ik heb volgend jaar al eindexamen, en ik had nog geen enkel idee wat ik in hemelsnaam wilde doen. Gelukkig waren mijn leraren heel erg begripvol, en hebben ze mij goed geholpen. De studie die ik wil gaan volgen heet CMD, dit staat voor Communication and Multimedia Desgin. Dit heeft dus te maken met grafisch ontwerpen, communicatie en design. Ik heb er heel erg veel zin in, en ben zo klaar voor het nieuwe hoofdstuk in mijn leven. Ik wil de stad in, zelfstandig zijn en de wereld ontdekken.


Misschien weet je niet wat je wil later, maar je komt er echt wel. Je bent op dit moment, dat je dit leest precies op de juiste plek. Alles komt uiteindelijk precies op de goede plek, op zijn pootjes terecht.

Hopelijk hebben jullie wat inspiratie uit dit artikel gehaald en als je dit leuk vond om te lezen laat het dan even weten in de comments! Zo kan ik zien of ik vaker dit soort artikelen kan maken.

Lots of love,

Fleur













Werken aan mijn toekomst

Posted on

donderdag 13 november 2014

Leave a Reply