Inmiddels heb ik al een paar artikelen over Kylie Jenner geschreven, maar de koek is nog steeds niet op. Laatst liep ik namelijk in de Kruidvat langs het accessoire schap en ik zag armbanden die me aan iets deden denken... Marc Jacobs, Vera Camilla en Kylie Jenner! De overeenkomst tussen deze mensen is dat ik ze allemaal met deze armbanden had gespot. Ik vond de originele veel te duur (€6000 euro), maar de Kruidvat heeft een mooie budgetprijzen. Dus daarom besloot ik twee varianten van de look-a-likes mee te nemen.


Als je niet weet over welke armbanden ik het heb klik dan hier of hier. Deze armbanden waren er in drie kleuren: goud, zilver en roségoud. De goude was uitverkocht dus ik rekende de twee andere kleuren af. De bedoeling van deze armband is dat het lijkt op een riem/gesp. Zelf vind ik het een heel leuk idee en de beschikbare kleuren spraken mij erg aan. De armbanden zijn gemaakt van ijzer, ze zijn niet heel erg zwaar maar je voelt ze wel degelijk zitten. Er is maar een maat beschikbaar, maar ik denk dat deze voor de meeste mensen wel geschikt is, bij mij is er een kleine ruimte die precies goed is. 


Je hoeft de armband niet over je hand te duwen, er is een hele simpele opening! Ik had dit zelf op het begin nog niet door, maar er is dus een opening tussen het gespje en de rest van de armband wat heel erg handig is!

Ik ben heel erg blij met deze armbanden omdat ze veel goedkoper zijn en bijna net zo leuk, omdat ze ook een gespje erbij hebben! Of ze heel lang mee zullen gaan weet ik niet, maar voor maar €2,49 kan ik daarmee leven. Dit is zeker ook een leuk cadeau voor een vriendin of misschien wel je moeder tijdens kerst!

Lots of love,

Fleur

True Spirit armbanden

Posted on

dinsdag 11 november 2014

Category

,

Leave a Reply