Ik had een paar maanden terug mijn haar bruin geverfd door middel van een spoeling. De bedoeling hiervan was dat dit ongeveer 2 tot 3 maanden bleef zitten, maar blijkbaar pakte mijn haar de kleur zo goed dat het er nu (6 maanden later) nog steeds inzit. Ik vond het wel weer tijd voor verandering en ging daarom weer terug naar mijn naturelle haarkleur: blond! 
Ik vond het wel weer tijd voor wat anders, op de foto lijkt mijn haar namelijk nog best wel bruin maar in het echt was de kleur een beetje vaal en lelijk geworden. Sowieso ben ik snel dingen zat, zeker als het om mijn haarkleur gaat. Ik besloot uiteindelijk voor de meest logische kleur te gaan: blond!

Ik heb ervoor gekozen om mijn haar niet te bleken maar blonde highlights te laten zetten, zo beschadigd mij haar minder en heb ik alsnog het gewenste effect die ik wil bereiken. Vooral bovenaan mijn haar zijn de highlights flink blond, wat ik erg mooi vind. Wel moet ik zeggen dat ik het in het begin veel te hard vond. De kleur stond erg onnatuurlijk en gemaakt. Maar na een paar keer mijn haar flink wassen is dit effect wel verdwenen. Gelukkig maar, anders zou ik het misschien weer hebben geverfd naar bruin.


Verder heb ik mijn haar een beetje verdund en er is ook een flink stuk vanaf. Op de foto zie je het niet zo goed, maar de dode punten zijn zo goed als weg. Ik baal er wel van dat het zo kort is, maar gelukkig groeit mijn haar onwijs snel.

Al met al ben ik blij met het resultaat, maar ik vind ik mijn haar nog steeds een beetje kort. Ik weet zeker dat het over 4 weken weer precies is zoals ik wil (qua lengte).

Dit was mijn haar verhaal in het kort! Hopelijk vonden jullie het een leuk en informatief artikel. Wel heb ik nog steeds de droom om mijn haar ooit grijs te verven, dat is zo onwijs mooi!

Lots of love,

Fleur

New in | I'm a blondie again!

Posted on

zondag 9 november 2014

Category

,

,

Leave a Reply