De afgelopen tijd heb ik echt hele leuke, nieuwe en vooral fijne producten ontdekt. Misschien komt het doordat ik de laatste tijd veel shop, of gewoon omdat ik veel beautybloggers volg. Daarom wil ik jou, ja jij die dit leest, ook helpen om nieuwe producten te ontdekken. Vandaag dus een favorieten van de afgelopen tijd!
Je kan hierboven al mijn favorieten even op een rijtje zien voor het overzicht. Ik heb bewust gekozen om niet alleen maar beauty favorieten te delen, omdat ik weet dat niet iedereen hiervan houdt. Er zijn dus ook een paar lifestyle favorieten te vinden in het artikel van vandaag.


Als eerste: mijn bril! Ik heb ongeveer een jaar mijn zwarte bril gehad, maar deze is veel te vroeg kapot gegaan. Ik mocht dus een nieuwe bril uitzoeken, maar aangezien ik een nogal groot hoofd heb was het een lastige keuze.  Ik ben uiteindelijk voor dit soort Ray-Ban model gegaan, die ik echt heel erg leuk vind staan. Ook staat deze bruine/vlekkige kleur veel minder hard in mijn gezicht. I'm happy!


Muziek deel ik soms wel eens in een apart artikel, maar ik wilde hem per se ook nu even voorbij laten komen. Want wat heb ik een leuke playlists en muziek ontdekt de laatste tijd! Mijn muzieksmaak varieert echt heel erg, en ik sta open voor alle soorten muziekstijlen. Ik ben een groot voorstander van Spotify, omdat je hier (bijna) alle muziek op hebt staan. De link naar mijn afspeellijst vind je hier.



Mijn laatste ontdekking op het gebied van haar is toch echt wel de 'invisibobble'. De originele is ongeveer 15 euro of duurder, maar zelf heb ik ze gewoon ontdekt bij de Action! Het hele doel van dit speciale elastiekje is dat je er geen bobbels van in je haar krijgt. Dat is heel erg handig, want ik weet dat veel mensen hier last van hebben. Het elastiekje voelt aan als een soort (ouderwetse) telefoondraad, en in het begin is het even wennen. Ik gebruik dit elke avond om mee te slapen, en het werkt heel erg goed!


Sorry voor de onscherpe foto, maar mijn zelfontspanner werkte niet mee. Deze nagellak van Maybelline Color Show, het is een typische herfstkleur een beetje burgundy achtig. Ik houd heel erg van nagellak, maar deze is een absolute favoriet omdat hij zo ongelofelijk snel droogt! Als ik klaar ben met een hand, is de andere al weer droog. Ik pak deze kleur dan ook vaak om deze reden. 


Ik houd totaal niet van losse pigmenten, poeder of oogschaduws maar deze blush is wel echt een uitzondering! Dit is een lichtroze MAC blush met een hele mooie goude gloed die je gelijk laat stralen. Wel is de kleur heel erg gepigmenteerd dus breng ik hem meestal aan met een stippling brush. Ook al is dit een van mijn weinige producten van MAC, gebruik ik hem met liefde.


Nadat mijn primer van Benefit opwas wilde ik een nieuwe, maar niet al te dure vervangende variant. Toen ik mijn dagelijkse 'blogrondje' maakte zag ik op beautygloss.nl de roze primer van de Etos. Hij zag er prachtig uit en voor maar €6,99 besloot ik hem mee te nemen. Als ik deze primer opdoe krijg ik gelijk een egalere huid, en zie ik er frisser uit. Dit soort effecten heb ik zeker nodig als ik om 7 uur 's ochtends moet opstaan, want dan ben ik een wrak. Het punt is dat deze primer gewoon een goede barrière creëert tussen mijn huidverzorging en mijn make-up. Zeker aan te raden als je nog zoekt naar een goede budget primer.


Een grote favoriet is ook zeker het miccellaire water van Garnier. Ik doe dit water als laatste stap van mijn huidverzorging routine, zodat ik echt alle restjes eraf haal. Je staat echt versteld als je ziet wat er nog afkomt als je dacht dat je klaar was. Mijn huid word er zichtbaar beter van en het is ook een hele geschikte miccelaire water voor mensen met een gevoelige huid. Lees hier de volledige review.


En als laatste een nieuwe concealer die ik heb ontdekt! Deze concealer is niet nieuw, maar ik snap echt niet waarom ik dit pareltje nog nooit heb ontdekt! Ik was in de Etos op zoek naar een concealer, maar ik had geen idee welke. Ik had wel eens verhalen gelezen over deze concealer en besloot hem mee te nemen. Ik ben onwijs fan! Deze verhuld mijn donkere kringen heel erg goed en ik lijk een stuk wakkerder!

Dit waren mijn favoriete voor deze keer! Hopelijk hebben jullie het leuk gevonden om dit te lezen, en gaan jullie misschien een van mijn favorieten zelfs kopen! 

Lots of love,

Fleur

Favorieten van de afgelopen tijd

Posted on

woensdag 12 november 2014

Leave a Reply