Het is al weer een ruime tijd geleden dat ik een tag voor jullie heb geschreven/beantwoord. Deze keer gaat het over vragen die niemand stelt, dit kunnen rare, persoonlijke of juist hele random vragen zijn. Van vragen over kastdeuren tot hotelshampoos, jullie krijgen er allemaal antwoord op!

What I Heart Today | Fashion & Beauty Blog

Slaap je met je kastdeuren open of dicht?

Dicht, for sure. Ik houd er helemaal niet van als mijn kamer een zooitje is als ik ga slapen. In tegenstelling tot de meeste mensen van mijn leeftijd houd ik echt van een opgeruimde kamer en doe ik hier ook mijn best voor. Ook ben ik niet de grootste held 's nachts en zou ik bang zijn dat er een horrorfiguur achter zou staan. Dicht dus.

Neem je shampoo mee uit een hotel?

Nee, meestal niet behalve als ze onwijs lekker zijn of van een bepaald merk zijn die erg duur is. Ik ga nooit in mijn eentje naar een hotel, dus als we überhaupt shampoo mee zouden moeten meenemen is dat de taak van mijn ouders.

Slaap je met de dekens over je hoofd of omlaag?

Meestal tot ongeveer mijn schouders, maar als ik moet kiezen helemaal omlaag omdat ik het heel vaak warm hebt 's nachts.

Heb je ooit een straatnaambord gestolen?

Whut. Uhm nee.Ik heb het ooit wel gezien bij een aflevering van StukTV, en het lijkt mij opzich wel gaaf om te doen. Maar wat moet je er in godsnaam mee?

Gebruik je to-do lijstjes?

Ja, all the time. Ik vind het fijn om op papier te hebben wat ik moet doen, zodat ik het daarna kan afstrepen. Het geeft gewoon een goed gevoel om taken af te strepen.

FabSociety

Heb je sproeten?

Ja, ik heb ze op mijn neus.

Heb je ooit in het bos geplast?

Een word. TMI.

Wat is het lied van de week?

De Libi van mr. Polska, je moet dit liedje wel een stuk of 10 keer luisteren voordat je hem echt leuk kan gaan vinden. De vibe van dit liedje spreekt mij gewoon heel erg aan, en het is een chill nummer.

Hoe groot is jouw bed?

Groot genoeg.

Waar erger je je aan?

Voornamelijk mensen.

Wat is je favoriete eten?

Right on spot 1: PASTA. Ik houd onwijs van de Italiaanse keuken en pasta is mijn favoriete gerecht. Maar als ik mijn soort moest kiezen was het wel pasta l'arabiatta. Dit is een hele scherpe en pittige saus die onwijs lekker is.

SeductiveFood

Kauw je op pennen en potloden?

Ja, soms als ik heel erg zenuwachtig ben.

Kijk je tekenfilms?

Nee, ik houd hier totaal niet van.

Tel je je stapen als je loopt?

Nee dit doe ik niet. Maar als ik hier eenmaal aan begin, dan kan ik echt niet stoppen met tellen en gaat het riedeltje de hele dag door.

Dans je als er geen muziek is?

Nope.

Dit was mijn tag voor vandaag! Hopelijk vonden jullie deze leuk kom te lezen, en misschien vond je hem zo leuk dat jij hem wil overnemen voor je eigen blog, doe dit dan alsjeblieft. Ik tag jullie allemaal!

Lots of love,

Fleur

Tag | 15 questions nobody asks

Posted on

vrijdag 24 oktober 2014

Category

,

,

Leave a Reply