Toen ik bij de Kruidvat aan het rondsnuffelen was, viel mijn oog toevallig op het Maybelline schap. Nietsvermoedend snuffelde ik door alle lipsticks en balsems, toen ik  opeens de nieuwe Baby Lips zag hangen. Wat?! Ik had nog helemaal geen aankondiging gehoord of gelezen over deze nieuwe variant, al had ik deze wel al bij Amerikaanse vloggers gezien. Kortom: vandaag heb ik een review van mijn nieuwste aanwinst, de Baby Lips Electro!



Dit zijn ze, de drie verschilllende versies die ik heb van de nieuwe Baby Lips Electro. Zoals je ziet is de verpakking van deze schattige balsempjes veranderd. De basis van de verpakking is zwart, en elke variant heeft een andere kleur tekstopdruk. Ik vind het een leuke en stoere verpakking, je kan ook de balsems goed van elkaar onderscheiden door de felle kleuren. Zelf heb ik de oranje, roze en de paarse variant genomen omdat ze mij het meest aanspraken.



Zoals ik al zei heb ik drie verschillende varianten. De oranje variant heet: oh! orange!, de roze versie heeft de naam: 'pink shock' en de paarse balsem heet: 'berry bomb'! Aan de hand van de naam electro leid ik een beetje af dat deze kleuren wel wat kleur afgeven. Ik hoop dan ook dat deze kleuren ook een beetje gepigmenteerd zijn, zodat het meer dan alleen een transparante balsem is!



Nadat ik de balsem een paar keer over mijn onderarm heb bewogen zie ik toch dat er wel wat kleur vanaf komt! Ze zijn niet mega gepigmenteerd, maar er komt toch wel redelijk wat kleur vanaf. Ik voel ook gelijk aan dat deze balsems erg creamy en verzorgend zijn. Ik heb niet het gevoel dat deze kleuren er urenlang op zullen zitten, want ik voel dat ze gelijk al glijden.


Dit is de oranje kleur, of moet ik toch koraal zeggen? Op de verpakking  overal de naam 'orange, maar op mijn lippen is de kleur meer koraal. Deze lippenbalsem voelt zacht aan en ruikt naar mandarijnen en sinaasappels. 



'Pink shock' is veruit de meest gepigementeerde lippenbalsem van de drie, als je de roze variant op je lippen smeert krijg je na een veeg al een roze waas. Ik denk dat ik deze kleur het meeste ga gebruiken omdat ik dol ben op roze, en ik wel houd van een kleurtje.


De paarse variant van de Baby Lips is denk ik mijn minst favoriete. Hij ruikt lekker, de kleur is subtiel paars maar ik vind dat de kleur gewoon te weinig voor mij doet. Desalnietttemin is het een prima lippenbalsem als je gewoon niet van een kleurtje houdt.

Ik ben hartstikke positief over deze nieuwe Baby Lips Electro! Als je een kleurtje wil moet je voor 'pink shock' gaan, maar als je alleen verzorging wil is 'berry bomb' de beste optie! Ik vind de nieuwe balsems een aanwinst voor de Nederlandse drogisterijen. Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel om te lezen!

Lots of love,

Fleur

Review | Nieuw in Nederland: Baby Lips Electro!

Posted on

woensdag 22 oktober 2014

Leave a Reply