Nagellak komt bij mij beslist in fases, ik kan een maand mijn nagels niet lakken maar ook elke dag een potje uit de kast halen. Nu ben ik in een tussenfase, maar ik ben altijd op zoek naar nieuwe pareltjes die ik op  mijn nagels kan smeren. Ik zag op de blog van Marije (allesvanmarije.nl) dat Hema hele mooie holografische nagellakjes had uitgebracht, en nou moet ik deze natuurlijk ook uit testen. Ben je benieuwd of ze mij bevallen? Lees dan verder!



toen ik voor het Hema schap stond leken de lakjes mij eigenlijk helemaal niet zo mooi, de kleuren spraken me niet echt aan. Uiteindelijk liep ik de winkel uit met twee verschillende kleuren, een roze en een blauwe variant. In totaal waren er zes verschillende kleuren beschikbaar.

Hema heeft twee verschillende grootte qua nagellakpotjes, een kleine en een grote variant. Deze 'special effect' nagellak is alleen maar beschikbaar in een grote vorm. De grote variant bestaat uit 11 ml nagellak.



Dit is de roze kleur, hij bestaat voornamelijk uit de kleur roze (obviously), maar heeft ook gouden en lichtgroene glitters. Vanaf elk perspectief zie je weer ander kleuren verschijnen in deze prachtige nagellak. Hoewel de winter er nu aan komt en de zon verdwijnt, is de nagellak wel het mooist in de zon.

Deze kleur dekt bij het eerste laagje verbazingwekkend slecht, en ik had er gelijk een slecht gevoel over. Maar naarmate ik nog twee laagjes aanbracht kwam er een prachtige, dekkende en holografische lak tevoorschijn.



De kleur van deze nagellak is nummer 54 'holographic pink', jammer van de naam want Hema had met wat originelere namen kunnen komen.



Dit is de lak met drie laagjes.ik vind hem echt onwijs mooi en dekt helemaal naar mijn verwachtingen. Als ik deze lak op heb kijk ik minstens vijf keer per dag naar de mooie kleuren die verschijnen in het zonlicht.


Over naar de blauwe kleur. Deze is heel erg ijzig en geeft mij het gevoel alsof ik even in Frozen ben beland en Elsa ben. Deze kleur heeft vooral blauwe elementen, met een kleine mix van geel en een beetje groen. ook deze kleur dekt binnen drie laagjes.



Ook weer geen originele naam voor dit lakje deze keer, dit is nummer 53 Holographic Blue.


Dit is dan de blauwe kleur, eenmaal aangebracht op mijn nagels. Ik vind hem wel mooi, maar het geeft naar mijn mening niet zo'n WOW! effect als bij de roze variant. Alsnog ga ik dit lakje vast en zeker met veel liefde dragen.

Dit waren de lakjes dan! Ik vond ze erg mooi en ze zijn ook makkelijk verkrijgbaar, gewoon bij de Hema natuurlijk. Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel om te lezen.

Lots of love,

Fleur

Review | Hema holografische nagellak

Posted on

dinsdag 21 oktober 2014

Leave a Reply