Huidverzorging vind ik een van de belangrijkste dingen op het gebied van jezelf verzorgen. Als ik mijn huid een tijdje niet goed schoonmaak of mijn creme vergeet op te doen, merk ik dit gelijk aan mijn huid en krijg ik meer onzuiverheden. Nu heb ik bij veel andere bloggers het micellair reinigingswater van Garnier al gezien, en toen er uitverkoop was besloot ik deze mee te nemen. Tijd voor mijn mening over dit 'wonderlijke' water.


Als eerste wil ik zeggen: wat en MEGA fles. Ik denk dat ik nog nooit zo'n grote fles aan reinigings vloeistof heb gezien. Ik heb geen idee waarom ze deze zo groot hebben gemaakt, maar misschien heeft het te maken met dat je het voor je hele gezicht kan gebruiken.

Verder ziet de fles er prima uit. Erg basic, maar de roze details maken het wat meer speels. Alle tekst aan de voorkant en daardoorword de bedoeling van het product erg duidelijk. De ingredienten zien er erg goed uit; niet veel en allemaal zonder alcohol. Voor de mensen die een lijst willen:

Aqua, hexylene glycol, glycerin, disodium etda, poloxamer 184, polyaminopropyl, biguanide

Zoals je kon zien bij de ingedrienten zitten er vrij weinig in, dit is eigenlijk een groot voordeel! Alle bestanddelen zijn erg natuurlijk en goed voor je huid, Ik denk dat zelfs voor de gevoelige huid dit micellaire water erg geschikt is.Ook staat aan de onderkant van de fles groot aangegeven dag er geen parfum of parabenen inzitten! I like!

Verder is dit goedje van Garnier heel erg handig om de laatste restjes make-up van je gezicht af te krijgen. Zelf schrok ik wel toen ik zag hoeveel vuil er nog van mij gezicht afkwam na mijn hele routine! Ik merk ook zeker dat mijn huid heel erg opknapt van dit water.


Ik ben erg tevreden over dit water! Ik merk dat mijn huid er echt van opknapt en echt ALLES van mijn gezicht afkomt. Ook voor de gevoelige huid is dit zeker aan te raden. Ik ben helemaal om. Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel om te lezen.

Lots of love,

Fleur




Review | Garnier micellair reinigingswater

Posted on

vrijdag 31 oktober 2014

Leave a Reply