Sinds ik celebrities volg op Instagram zijn er redelijk wat crushes onstaan, maar een obsessie die ik maar niet kan loslaten is die met Kylie Jenner. Ik weet niet wat het is maar ze heeft gewoon alles, de looks, het haar en vooral de make-up die ze draagt is prachtig. Vandaag dus een artikel helemaal geïnspireerd door Kylie Jenner.


Ik weet eigenlijk niet meer precies hoe ik bij Kylie Jenner ben gekomen, maar een aantal jaar geleden vond ik Kim Kardashian al een prachtige vrouw. Ze was toen nog niet zo bekend als dat ze nu is, maar ik volgde Keeping Up With The Karashians al wel een tijdje. Op een gegeven moment kwamen de zusjes Jenner erbij, en sindsdien is mijn liefde voor hun alleen maar gegroeid. Ik merk dat veel mensen Kendall de leukere van de twee vinden, maar ik juist niet (ik zou alsnog een moord doen om haar te zijn hoor haha)

Hoewel ik ze vroeger amper uit elkaar kon houden (zie bijvoorbeeld de foto hieronder), is het nu veel makkelijker. Kylie heeft kort haar, en Kendall langer haar. Ook heeft Kylie soms een blauwe kleur in haar haar zitten, en Kendall altijd zwart.

-

Ik merk dat er de laatste tijd nogal wat discussie onstaat over eventuele plastische chirurgie die Kylie zou hebben ondergaan. Het is wel duidelijk te zien dat haar lippen veel groter zijn, maar dit effect kan je ook makkelijk met een lipliner bereiken. Ik ben er zelf niet zeker over, maar het maakt mij eigenlijk ook vrij weinig uit. Iedereen moet doen wat ze niet kunnen laten, en of ze het nou heeft gedaan of niet; ze blijft een mooie vrouw.

De stijl van Kylie is ook heel erg opmerkelijk, ze kiest soms dingen uit die ik zelf nooit zal dragen. Dit komt natuurlijk ook omdat ze een A-list celebrity is, maar alsnog heeft ze een vrij eigen stijl die goed te onderscheiden valt. 


Ze houd wel van mooie stofjes, dit is goed terug te zien in de eerste foto. Het lijkt wel een jurk die gemaakt is van zijde en zich perfect aanpast aan haar lichaamstype. Oversized shirts doen het ook altijd goed bij Kylie, dit zie je op foto 2 en 3. Een goed paar zonnebrillen valt uit niet weg te denken uit Kylie haar kledingkast.


Op de foto's hierboven zie je dat ze zelfs een spijkerbroek met een basic shirt en nog classy uit laten zien. Ze is erg fan van crop tops en deze combineert ze dan ook met een high waisted broekje of rokje, maar je ziet meestal nog wel een bescheiden stukje huid Het gene wat ze ook vaak draagt is een bodychain, dit is een ketting die je om je bovenlichaam doet en dit dient dan als een ketting. .


Het gene waar ze natuurlijk het meest bekend om staat zijn haar statement nude lips die onwijs, mooi vol zijn. Ze plaatst veel foto's op Instagram en voornamelijk ook selfies, hier is duidelijk de verschillende nude tint te zien die ze altijd draagt.


Mijn ultimate favorite: zwarte lippen. Ik vind dit zo onwijs prachtig en ik heb nog nooit iemand het zo mooi zien dragen als Kylie. Ze zijn vrijwel altijd mat en ze staan haar zo goed, dat ik zelf ook draag zwarte lippen wil dragen. Ze houd de rest van haar make-up vrij rustig zodat de zwarte lipstick echt een eyecatcher is.

Kortom: haar stijl is uniek, haar make-up zit altijd prachtig en ze leid ook nog een het perfecte leven. Hopelijk heb ik in dit artikel een beetje mij liefde voor Kylie kunnen uitleggen! Ik ben dan ook heel erg benieuwd met welke celebrity jij een kleine obsessie hebt. Laat het weten in de comments!

Lots of love,

Fleur

Latest obsession | Kylie Jenner

Posted on

maandag 20 oktober 2014

Leave a Reply