Vorig jaar in mei schreef ik een artikel over tattoos die ik toentertijd mooi vond. Ik kan precies zien welk artikel veel hits heeft, en dit blijkt nog steeds het best bezochte artikel te zijn van mij hele site. Inmiddels heb ik nieuwe wensen en eisen waar een tattoo aan moet voldoen, dus vandaag is het tijd voor een vervolg op het artikel van vorig jaar!



Als eerste vind ik de vlinder tattoos heel erg mooi, vroeger hield ik hier niet zo van maar een kleine subtielere versie is erg mooi! Het symboliseert voor mij persoonlijk vrijheid, het beste uit jezelf halen en stralen op jou eigen manier. Een mooie plaats voor deze tattoo vind ik zoals aangegeven in het middelste plaatje, net onder je bh bandje.


Persoonlijk vind ik quotes heel erg mooi, en ben ik altijd op zoek naar de perfecte! Toen ik door mijn Tumblr feed aan het scrollen was zag ik een aantal tattoos voorbijkomen die ik onwijs mooi vond! De middelste tattoo met love what you do zou ik persoonlijk het snelst nemen, alleen op een andere plek. Misschien toch weer onder mijn bh bandje, het word daar druk zeg!


Ik weet niet zeker of ik een ankertje in mijn vorige artikel al heb laten zien, maar nog steeds heb ik een lichtelijke obsessie met dit type tattoo. het is gewoon een mooi subtiel teken en de meeste mensen weten wel waar het voor staat. Ik zou deze achter op mijn voet laten zetten, omdat je deze plek makkelijk kan bedekken indien nodig.

Dit is niet echt een tattoo, maar je zou het wel kunnen laten zetten. Maar dit is dus henna, if you did not notice. Ik heb dit een keer kunnen doen op school en mijn ontwerp faalde behoorlijk, maar als ik dit soort afbeeldingen zie begint het toch weer een beetje te kriebelen. Misschien als ik ooit creatief wordt en lange nagels groei kan het nog lukken haha.

Dit was mijn artikel voor vandaag! Ik weet niet zeker of ik later ooit een tattoo neem, want ik wissel namelijk vaak van gedachte. Laat me weten wat jij een mooie tattoos vindt in de comments hier beneden.

Lots of love,

Fleur

Beautiful tattoos #2

Posted on

zaterdag 25 oktober 2014

Leave a Reply