Vandaag is de dag! Ik ben eindelijk 15 jaar oud, en ik bedoel eindelijk omdat ik 14 zo onwijs jong vind klinken. Ik kan nu bijvoorbeeld veer meer dingen doen, naar andere feesten en misschien ook wel een bijbaantje te nemen! Eigenlijk was ik niet van plan hier een artikel over te schrijven, maar ik wilde het jullie toch even laten weten.

AlĂ­vio Imediato | via Tumblr

Toen ik vanmorgen wakker werd kwamen mijn ouders, broertje en zusje mij wakker zingen. Ik was natuurlijk helemaal verbaasd, want ik besefte eerst niet dat ik vandaag jarig was. Toen hebben mijn broertje en zusje een cadeautje gegeven. Van mijn zusje heb ik cleansing wipes en wat make-up gekregen, en van mijn broertje een telefoonhoesje.

Verder ga ik mijn verjaardag niet vieren met vrienden, maar krijg ik op school wat cadeautjes en ga ik met mijn liefste vrienden nog apart wat leuks doen. Nu ik dit schrijf is het 12:38, en over een uurtje of twee komt mijn familie. Mijn opa en oma zijn altijd heel erg gespannen als er iemand jarig is, en dat vind ik zo onwijs schattig <3

Tumblr

Ik heb gisteren nog wat last-minute inkopen gedaan. Ik wil natuurlijk wel wat lekker eten serveren op mijn eigen verjaardag. Het gene wat ik van plan ben om te gaan serveren is:


  • Toastjes met zalm en daaronder roomkaas
  • Augurken met kaas op een stokje
  • Mini caprese bestaande uit rucola, mozzarella, tomaat, peper en olijfolie
  • Zelfgemaakte groenten/tomaten soep
  • Mijn favoriete chips: extra hot chili Doritos
  • Snack worteltjes
  • Verse tompoucen
Wat ik aan heb is erg simpel, maar alsnog wel redelijk feestelijk. Ik heb een lichte spijkerbroek aan met een gestonewashete finish van LTB. Ook heb ik een shirt van de Zara aan met horizontale streepjes en daarover heen een zwart leren jasje.

Dit was mijn artikel voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te lezen.

Love,

Fleur

15 jaartjes oud!

Posted on

zondag 5 oktober 2014

1 Comment