Het is al een lange tijd geleden dat ik een (muziek van het moment) artikel heb geschreven. Voor de mensen die het nog niet kennen: ik deel mijn favoriete liedjes met jullie en geef er mijn mening over. Jullie weten inmiddels dat ik van verschillende genres muziek houd, van Charli XCX tot Lana del Rey. Kortom rede genoeg om een muziek van het moment te schrijven!

🌈👍


Maroon 5 - Animals

Het eerste liedje wat ik laatst pas ondekt heb is het nummer Animals van Maroon 5. De hoge noten van Adam Levine raken mij toch steeds weer. Het nummer is heel erg catchy en je kan het makkelijk meezingen. Sowieso ben ik wel fan van de band Maroon 5, en Adam Levine mag er ook wel wezen.



Break the Rules - Charli XCX

Het nummer van the amazing Charli XCX heb ik ontdekt door NikkieTutorials, ze praatte hier al een tijdje over en ik besloot toch maar te luisteren. And she was so right... Het nummer heeft echt een hoog f*ck it gehalte en daar houd ik wel van. De stijl en make-up van Charli XCX is overigens ook echt ontzettend mooi! Het enige nadeel van het liedje is dat het liedje niet beschikbaar is op Spotify.


Body Language - Kid Ink

Dit liedje swingt echt aan alle kanten en heeft een heerlijke beat die in je hoofd blijft zitten. Kid Ink vind ik sowieso al lekker sound van zichzelf hebben en dit liedje benadrukt het nog meer. Met de stem van Usher in de mix is dit het perfecte laid-back liedje.


New Flame - Chris Brown

Om een beetje in dezelfde genre te blijven, dit heerlijke nummer van Chris Brown. Ik ontdekte dit liedje door een Vine van SelfieC. Ik zocht op de lyrics en vond dit liedje, ook hier zit de heerlijke stem van Usher weer in verwerkt en dat maakte het plaatje compleet.


Bang Bang - Jessie J

Dit is echt het perfecte feminist liedje. Een rapper, hoge noten zangeres en eentje die goed kan uithalen. Doe die in een blender en je hebt het liedje Bang Bang van Nicki Minaj, Jessie J en Ariana Grande. Ik houd echt ontzettend van dit nummer en het maakt mij altijd een stukje vrolijker! Ook is de clip werkelijk prachtig.



Dit waren alle liedjes die ik vandaag wilde behandelen met jullie, hopelijk hebben jullie wat liedjes gevonden die je misschien zelf leuk vindt!

Lots of love.

Fleur 


Muziek van het moment - Augustus 2014

Posted on

zaterdag 27 september 2014

Leave a Reply