Het is nu echt officieel, de herfst is weer begonnen en eerlijk gezegd vin dik dit helemaal niet vervelend! Als ik aan de herfst denk zie ik warme kleuren, comfy sweaters en binnen zitten met een kleedje terwijl het buiten regent. Eigenlijk was ik er wel weer klaar voor, want laten we eerlijk zijn: Nederland is beter in regen dan zonneschijn. Vandaag een artikeltje over de herfst, om jullie alvast een beetje in de mood te krijgen.

wishing.on.these.stars

Ik heb mijzelf inmiddels al verdiept in de laatste herfst fashion, de kleuren die je vooral gaat terugzien deze herfst zijn okergeel, bruin en bordeaux. Eigenlijk zijn ongeveer dezelfde kleuren als vorig jaar, maar ze worden nu anders gecombineerd. Ook zijn tunnelsjaals weer te combineren deze herfst om je lekker warm te houden. Zelf draag ik in de herfst constant sjaals omdat ik 20 minuten door de kou moet fietsen om naar school te gaan.


Op het gebied van schoenen zijn chelsea boots helemaal in, ik ben zelf ook van plan om ze te kopen, maar waar weet ik nog niet. Net zoals vorig jaar zijn sneakers ook altijd geoorloofd in de herfst en ik heb de Nike Air Max Thea gekocht in de kleur donkerblauw. Als laatste zijn loafers altijd hip, maar het moet niet met bakken uit de hemel komen vallen, want dan is het niet zo fijn voor je (blote) voeten.


Natuurlijk veranderen ook de make-up looks in de herfst! Dit jaar is het erg populair om bordeaux / paarse kleuren op het ooglid te dragen. Zelf ga ik hier ook proberen om een look mee te maken, want warme kleuren zoals paars staan erg mooi bij blauwe ogen. Scherpe getekende wenkbrauwen erbij en je ooglook is af! Donkere lippen zijn ook een trend, en zelf zwart kan je dit jaar dragen! Met dank aan Kylie Jenner op Instagram.


Zo wil ik ook nog even een hele grote liefde met jullie delen, en het is ook geoorloofd deze herfst, namelijk grijs haar! En nu niet gelijk denken van: dat is toch alleen maar voor oma's? Je verft je haar toch juist TEGEN grijs haar? NO. Grijs haar kan zo ongelofelijk mooi staan en ik heb het voor het gezien bij Samantha van het YouTube kanaal Batalash. Sowieso is zij ongelofelijk prachtig, maar grijs haar in het algemeen is naar mijn mening al prachtig! Ooit ga ik het misschien zo verven, maar ik zou er al mijn moed voor moeten verzamelen. Hieronder een paar leuke voorbeelden!


Als laatste heb ik nog drie musthaves op het gebied van lifestyle voor jullie op een rijtje gezet, omdat lifestyle trends ook veranderen per seizoen. Als eerste vind ik een geurkaars met een warme, herfstige geur echt een essentieel product. Het geeft een extra dimensie aan bijvoorbeeld je slaapkamer, en het ruikt vooral ook heel erg lekker! (tip: als je geen kaarsen mag branden probeer dan geurstokjes of wierook met bijvoorbeeld een vanille geur). Het tweede essentiƫle product is wel een lekker dekentje die je warm kan houden overdag, want soms vind ik mijn hele dekbed net iets te warm. Ook kan je bijvoorbeeld je onesie aandoen als je dat makkelijker vindt. Als laatste moet je gewoon een grote voorraad aan hete drankjes in huis hebben, thee, koffie, chocolademelk. Choose one which u prefer and your fall is complete.


Dit was mijn artikel van deze keer, iets uitgebreider dan normaal maar ik vond het onwijs leuk om te schrijven! Hopelijk hebben jullie er handige tips uit kunnen halen en ik wens jullie een geweldige herfst toe!

Lots of love,

Fleur

Alle foto's gepubliceerd in dit artikel komen van weheartit.com

Hello Autumn | de herfst musthaves van 2014

Posted on

vrijdag 26 september 2014

Leave a Reply