Hi there lovelies 

Jullie weten dat ik heel erg houd van experimenteren met lay-out en headers, en vandaag was het weer eens zover. Ik vond het echt tijd voor een nieuwe header aangezien ik de vorige al meer dan jaar had! Vanmiddag heb ik heel erg veel productfoto's geschoten en uiteindelijk ook de foto die je nu bovenaan de pagina ziet verschijnen. Verder ga ik jullie ook even wat over mijn vakantie vertellen!

Vandaag was vooral een dag van productiviteit, tot nu toe ben ik bijna elke dag gaan afspreken met vrienden, maar vandaag besloot ik thuis te blijven. In eerste instantie dacht ik dat het zo'n ik-probeer-wat-te-doen-maar-het-word-netflix dag zou gaan worden, maar ik had de drive helemaal te pakken vandaag.

Als eerste ging ik naar de Kruidvat bij mij in de buurt om te kijken of de nieuwe collectie binnen was, en jazeker die was er! Ik heb bijna alles gekocht wat er te halen viel, daar ging al mijn spaargeld. Toen ik thuis kwam heb ik heb foto's geschoten voor een paar artikelen op Marktplaats, waaronder een hele mooie box (klik hier)! Daarna besloot ik om verder wat foto's te schieten met de spiegelreflex van mijn ouders, van het nieuwe Catrice assortiment. Morgen komt er hier overigens een artikel van online, en zelf vind ik hem erg mooi geworden!

Verder ben ik deze vakantie twee weken weggeweest naar heel erg veel verschillende (ei)landen, waaronder Corsica, Sicilië en Corfu. Misschien denk je nu: hoe dan Fleur? Ik ben namelijk op cruise geweest! Het was echt een hele toffe vakantie en ik heb heel erg veel plaatsen van mijn lijstje kunnen afstrepen. 


Na de vakantie ben ik vooral veel buiten geweest en 's avonds kampvuurtjes gemaakt en gaan zwemmen. Ik ben er trouwens achter gekomen dat marshmallows heet maken boven een kampvuur eigenlijk super vies is, ze plakken en mislukken altijd bij mij. Er is wel een voordeel: de volgende keer als ik word gevraagd voor Expeditie Robinson weet ik in ieder geval wel hoe ik een vuurtje moet maken.

Ook ben ik sinds twee dagen begonnen aan een medicijnen voor mijn acne, het wordt steeds heftiger en besloot om nu eindelijk naar de dokter te stappen. Ik had vooral last in mijn gezicht en op mijn rug, zoals jullie misschien wel wisten. Uiteindelijk heb ik het medicijn minocycline gekregen. Ik houd jullie hier van op de hoogte!

Nou genoeg gepraat over de afgelopen tijd, ik ga lekker slapen want het is inmiddels al 1:39. Hopelijk hebben jullie een hele fijne dag 

Nieuwe header

Posted on

woensdag 13 augustus 2014

Leave a Reply